Sjuk?

Ahh.. skrivit ett inlägg osså dör datorn! Skriver bara en sammanfattning nu..


Kort o gott:

  • Jag håller nog på att bli sjuk. Varit halvhängig hela dagen med stenhård huvudvärk som inte försvunnit trots tabletter. Gick bättre på valpkursen, antar att det var för att jag var så fokuserad, men när vi kom hem igen var de riiktigt dåligt.. Mår ruskigt illa, sådär spyilla.., huvudvärk o är seg o gnällig (vilket lär märkas i detta blogginlägg hehe) Så om jag inte kan träffa det härliga folket imorgon så vet ni varför! *ledsen* Hoppas o ska göra allt för att jag ska kunna!
  • Laika kände nog av att jag inte var så värst pigg idag. Hon gick mest med nosen i marken på kursen o låtsades som om jag inte fanns. Leksaken ville hon inte ALLS leka med av nån konstig anledning. Men hon är en duktig liten valp ändå, hon tycker iaf att det är superskoj att träna att sitta på filten, dock inte alls när vi ska slappna av på den. Baaara gnäll. Hur ska jag få henne att sluta pipa hela tiden?
  • Tricket med slicka på nosen kunde hon inte alls längre, fast att det gick så bra hemma bara en timme innan. Vi gick igenom det på kursen också.
  • Hon var duktigare än förväntat att sitta kvar iaf!
Nu ska jag vila vila och vila.. kanske spy också? BLÄ! Verkligen det värsta jag vet..

Bilder från valpkursen kommer kanske imorgon, orkar verkligen inte nu.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback