Stopp i rören!

Usch.. haft en jobbig dag idag.

Började med att jag inte kunde somna igår, låg vaken till ca 3.00 o kollade på Dating in the dark.
Helt sjukt program där dom först dejtar i totalmörker o bygger upp en uppfattning om den andra personen där, iiiinnan dom har sett personen. Sen får dom se personen och vips - inte intresserad länge. Haha så ögonen spelar roll egentligen ;) Insidan betyder mycket, men inte allt. Utsidan gör tydligen en rätt stor del ändå.

Hur som helst, somnade sent och vaknade tidigt av att hunden kissade inne. Bara att städa upp, sen kunde jag inte somna igen.

Det gick inte många timmar innan jag upptäckte att tvättstugan stod i vatten!!!
Ringa Johan som kom som ett skott från jobbet. Jag hade hunnit torka upp allt tills han kom men golvet var ju förstört... Damn!! Han hade byggt såå fint!! (Johan alltså som renoverar sitt hus själv från botten)
Ingen annan hade sånt golv...
Avloppet har krånglat lite de sista dagarna så han öppnade brunnen där ute såg att det var stopp. Totalstopp!
Bara för han att dammsuga upp allt vatten och sen hoppa ner o plocka upp gammalt toalettpapper o sånt.
Fyyy fan vilken lukt!! Stackars älskling som var nere i hålet!
Tur man har en rörläggare till pojkvän iaf, han vet hur allt funkar :P Så tillslut funkade allt som de skulle igen :)

Jag har nyss sovit 2-3 timmar. Det behövdes!!  Nu blir de bara slappa o försöka hålla mig vaken så jag kan sova ikväll.

//Malin

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja insidan är viktigare än utsidan även om utsidan spelar lite roll med.

2010-09-16 @ 12:21:01
URL: http://kizzmeandholdme.blogg.se/
Postat av: MajaL

Grattis! Du blev dagens blogg! =)

Kram M :)

2010-09-16 @ 22:09:37
URL: http://majalsfoto.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad skoj! Tack maja!

2010-09-16 @ 22:14:28
URL: http://vovvenlaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback