Projekt:

Hejsan!

Precis kommit hem från en lyckad valpkurs! Tyvärr sista gången..
Men guud vad bra det gick idag! Denna veckans fokusering på lekträningen har verkligen gett resultat!
JAG ÄR ROLIG!! ÄNTLIGEN!! :)
Dock lite mer träning för de ska bli perfekt, men det har verkligen tagit ett kliv i rätt riktning :)


Jag har varit lite inaktiv på denna blogg, först strulade kommentarerna, sen fixade de sig tillslut - när jag redan börjat bygga en ny.
Så nu vill jag fortsätta på den nya bloggen som helt klart är MKT snyggare och med mer finesser än denna.

Jag hoppas ni alla kommer följa mig på den nya där jag helt klart kommer skriva ännu mer om vad som händer i mitt lilla liv :)

Än så länge ger jag inte ut den nya adressen då den behöver mer finslipning, vill bara förklara anledningen till att denna uppdateras lite segt!



Hoppas ni haft en underbar kväll! Min har varit toppen!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Denise [Fotoblogg]

Hejsan, var gärna med i min fototävling, den som vinner får även ett pris!

Läs mer här: http://denisesalomonsson.blogg.se/2010/september/fototavling.html



Kram :)

2010-09-24 @ 10:10:22
URL: http://denisesalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback