Inväntar besök!

Hallåja!

Sitter just nu och väntar på Padde och Jenny, tänkte passa på att skriva lite kort om dagen!

Idag kände nog rebeccas marsvin igen mig lite hehe, som dom pep när jag kom och vågade sig fram till mig. Dom tittade faktiskt lite snett igår " och vem fan e du då? "
Såå söta!

Sedan blev de Nova Lund och media markt. Vi tänkte försöka oss på erbjudandet om ett Wii för 999kr! Men kön va så lång så vi sket i de och körde till malmös mediamarkt. Där var nog kön längre?!
Imorgon har dom erbjudande på bland annat Iphone och dit ska jag! Har velat ha en sedan första dagen dom kom ut, nu är de nästan halva priset!! Dock bara en timme som dom säljer dom imorgon, men ska verkligen försöka få tag på en!!

Ikväll blir de pizzabakning! Jag o johan har dukat fram o gjort degen så nu fattas bara gästerna :)
Hoppas det blir gott! :)


Bild från Grekland, längtar tillbaka som en idiot!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Cissy

Grattis!



Du vann en invite till bloggsvar, har skickat den till din mejl du angav i e-post fältet i min blogg, hoppas du fått den?



Har även skrivit ett inlägg på min blogg med en länkning till dej att du var vinnaren & hoppas att det var okej?



// Cissy

2010-09-20 @ 10:31:57
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag så jättemkt! :) Vad glad jag blir!

2010-09-20 @ 11:43:48
URL: http://vovvenlaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback