Valpkurs, näst sista gången!

Hejsan!

Idag var det valpkurs. Näst sista gången, tänk att det gått så snabbt! Känns som om vi nyss började.
Vi tränade att gå fint i koppel, inkallning över godis som låg på marken och lite andra störningsmoment.
Jag var väl inte riktigt stolt över Laika men jag har mig själv att skylla. Det är jag som inte haft orken till att träna så mycket sista tiden nu.

Fick iaf lite små tips o trix på hur vi ska gå tillväga, som jag försöker banka in i bakhuvudet på migsjälv o minnas varje gång jag tränar på egen hand!
Inga foton från idag dock då jag var där själv, men de gör inte så mkt då jag har foto från alla andra ggr :)

Var hos läkaren idag. Mitt knä ser bättre ut enligt honom men blev sjukskriven 2 månader till. *suck* Så det är ju en bit kvar..
Ska iaf till arbetsförmedlingen den 22 o se om dom kanske har något jobb jag klarar av eller någon utbildning!

Nä nu är jag jättetrött o ska bara slappa framför tvn tills jag somnar. Redan imorgon blir de mer träning på Lunds Bk med Nina o Co. Ska bli skoj! Nu jävlar ska jag träna ikapp det jag inte orkat på sista tiden. Ska ta tag i migsjälv o träna lite varje dag oavsett hur ont jag har! Jag vill ha en fin hund och det är bara Jag som kan påverka det!

Gonatt på er!
//Malin

Kommentarer
Postat av: Jessika

Jag tyckte det gick bra för er! Hon är bara valp ju! Vilodagar är jätteviktiga. Du har något att hämta på min blogg....

2010-09-18 @ 11:57:15
URL: http://tuffinghund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback