Stjärnhimmel

Hejsan alla!

Igår var jag o laika på Lunds Brukshundklubb med lite andra glada hundar o tränade!
Det är lydnadstävling på söndag så dom tränade till det medans jag o laika tränade kontakt och bus :)
Nu går det rätt bra att busa ute på olika platser, skoj!

Har tyvärr inte haft så mycket att skriva i bloggen på sista tiden! Huummmm..

Jag sitter marsvinsvakt i helgen till 11 st sööta marsvin! Jätteskoj :) Hade själv mkt marsvin, kaniner och hamstrar innan och saknar dom ju otroligt mkt just nu. Speciellt när jag ser alla Rebeccas söta grisar!!
Tänkte ta med mig kameran dit idag så ni får se en o annan söt pälsboll. Otroligt längesen jag fotade smådjur.

För nån dag sen var de stjärnklart, vackert. (Finare i verkligheten! men första gången jag fotade stjärnor. Svårt projekt..)


Imorgon är de lydnadstävling, ska dit o kolla och fota lite tänkte jag :)
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback