Regnbus!

Hallå vänner o besökare!

Eftersom Johan har däckat i soffan och jag blev lite ensam så gick jag ut med djuren istället!
Tog med mig kameran för att fotografera lite i regnet.

Idag har jag köpt ett batterigrepp. Hmm hur ska man nu förklara vad det är då?
Det är en extra"utbyggnad" man sätter under kameran som har lite knappar och sådant på sig. Det för att man kan hålla kameran på högkant utan att behöva vrida handen i nån konstig vinkel. Det är med andra ord mycket bekvämare att ta "höga" kort.
Haha jag är alltid lika duktig på att förklara! *not* Förstod ni inte alls så är det bara att googla :)

Så nu kommer en hel del "höga" fotografier på mina djur, även katten Rasmus! Titta som han har vuxit!!















Sista bilden är tagen bara för att hösten är påväg! Det kommer snart bli så himla vacker ute!

Vilken är er favoritbild av dagens bilder? Och varför?
Tyck till!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Emelie Hallå

2010-09-12 @ 01:34:27
Postat av: emelie hallén

Min favorit är ju helt klart när tissemisse ska attackera Laika haha<3

2010-09-12 @ 01:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback