Ny design på G

Hejsan mina vänner!
Vad tycker ni om designen hittills?
Bara en header som fattas sen är jag väl klar. Mkt ljusare och stiligare eller hur?

Kom gärna med kritik så jag kan förbättra ÄNNU mer!
Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen de sista dagarna, jag vet :/
Det har helt enkelt inte hänt något speciellt!

Jag var sjuk i torsdags så jag missade valpkursen, NOOOO!! Blev besviken som fan, tycker kurser är himla roligt och väldigt lärorikt!
Är uppbokad på 3 st och min valp har inte ens fått sin sista valpspruta, det visar nog hur mkt jag prioriterar det...
(Kan skriva mer om just anledningarna i ett annat inlägg senare)
Igår mådde jag iaf MKT bättre. Redan kl 7 var jag uppe och bakade scones. Sen på kvällen var de firmafest på päronens företag. 55 st kom o grillade på en enormt stor grill, pratade och drack.
Efter en stund där så stack jag johan o sara hem till anna o henke för filmkväll.

Vi började med att se Them. En mkt läskig film som handlar om ett par som blir jagade i sitt egna hus och i kloakerna under sitt hus. Flera personer vill komma åt dem. Denna film fick även mig, som är så skräckvan, att bli rädd. Störde mig dock på att dom gjorde så mkt oväsen som man aldrig hade gjort om man själv blev förföljd o jagad, då försöker man iaf smyga när man är på vinden tex.. inte springa så de låter hur mkt som helst.
Den får helt klart 9/10.
Sen började vi se på Frozen som handlade om 3 personer som fastnar i en sittlift efter stängning. Liften öppnar inte igen förens om 5 dagar och det är sviiinkallt ute. Dom är för högt upp för att hoppa, så vad ska dom göra?
Också en bra film faktiskt där dom lyckas relatera till verkligheten väldigt bra med frostskador, vargar, fastfrusna händer och hur kissig man blir efter många timmar. Vi hann inte se hela filmen men den får iaf 7/10 hittills.
Nä nu hinner jag inte skriva mer, ska gå upp och kolla vad johan har för sig. Han gick ut med hunden vid kl 6 imorse så jag kunde sova läänge :) Snällt!
//Malin

Kommentarer
Postat av: Ylva

Gillar den nya designen. :D

2010-09-11 @ 10:28:39
URL: http://lejisi.se
Postat av: Bella

Nya designen var mycket bättre :)

Krya på dig!

2010-09-11 @ 11:57:53
URL: http://littleyellow.devote.se/
Postat av: Malin

Tack ni båda! Kul att någon tycker till! :)



Har dock lite besvär med hur jag ska göra headern hehehe! Alltid de svåraste!



Kram på er

2010-09-11 @ 19:04:51
URL: http://vovvenlaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback