Miljöträning o bus med Karro

Hejsan!

Idag tillbringade Jag o Laika lite tid med Karro och Tova. Jätteskoj!
Vi drog ner till stan i Lund och gick med hundarna.
Först stannade vi till i den populära rasthagen där alla underbara människor rastar sina hundar. Alltid så trevlig stämning och alla hundar är snälla mot varandra. Alla känner alla!
Varje gång man går dit är där typ 6 hundar samtidigt. :)


Laika var med dom stora vovvarna o lekte idag!


Tova och Laika


Karro beundrar en annan powderpuff som var i hagen, hehe!


Efter lite bus där så gick vi vidare in i centrum en liten stund. Rundade Filmstaden och sedan gick vi neråt igen.
Laika skötte sig bra, hon ville hälsa på varenda människa vi gick förbi hehe. Fjäskfia!

Vi mötte en rolig gammal gubbe, han dök upp o frågade: vad är de för någon?
Jag trodde såklart han menade hunden eftersom jag nuförtiden är såå van vid alla som rusar fram o vill klappa valpen.
Men han menade faktiskt KAMERAN !!
Sen stod vi där o pratade kamera lite innan han tillslut hälsade lite på Laika o sen gick vidare.

Hehe blev rätt paff, inte varje dag folk springer ikapp mig o frågar vad jag har för kamera :)

Tack för idag Karro! Ses nästa måndag!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Millyme

Åh en rasthage, det hade jag med velat ha i Borås! Och måste säga att hunden Tova var riktigt fin, din hund är supersöt den med men det har jag ju skrivit innan:P

2010-09-06 @ 21:20:36
URL: http://milyme.devote.se
Postat av: Bella

En welsh corgi :D dem är så söta.



Vad har du för kamera förresten?

2010-09-06 @ 22:01:52
URL: http://littleyellow.devote.se/
Postat av: Malin

Hehe här nere har vi fullt med rasthagar överallt :) Jättebra!



Bells: nikon d90 :)

2010-09-06 @ 22:20:03
URL: http://vovvenlaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback