Morgonen är värst

Hallåja!

Haha, tänkte precis skriva ett inlägg om hur jobbigt det är på morgonen - MEN tack vare att dom är så söta så förlåter man dom.
Och vad händer inte precis när jag bara hunnit skriva rubriken?
Joo.. dom kommer i hundranittio.. kastar sig över soffbordet, välter ner godispåse och ölburk - med öl i som kom på mattan...... Bara att se glad ut o städa.. Suck!!

Det är alltid sån röra på morgonen. Man måste upp kl 6 för då piper en hund och menar att det är sjukt bråttom att komma ut, annars händer de en olycka NUNUNU! Eller som imorse.. kasta sig upp i soffan (ja vi somnade i soffan inatt, spelade tvspel för länge) och skutta, dra i håret, bitas..
När kära pojkvännen tagit ut laika på morgonrundan kommer hon in överglad. Kastar sig över katten och dom leker vilt i ca 1 timme innan båda ramlar ihop helt utmattade!
Under den timmen.. jag förstår inte hur en kattunge och en hundvalp kan stöka till så mkt?!

Som sagt så är det tur att dom är så gulliga när dom leker med varandra, annars hade man ju fått spel o kastat ut båda. Ska försöka filma dom någon dag, men oftast är jag så trött så jag inte orkar resa mig efter kameran haha!

Får bli en bild från gårdagens mysdag!


Igår var det söndag o jag o johan baara slappade! Jätteskönt! Han har haft så fullt upp i källaren dom sista två veckorna så jag har knappt sett röken av honom. En heldag bara vi två var helt underbart!
Vi satt i soffan till typ kl 14, sen stack vi iväg o handlade lite till huset, hyrde filmer o köpte ett nytt tv-spel. CSI, man ska lösa mord. Jättespännande, man blir helt inne i det!
Såfort jag skrivit klart här ska jag starta xboxen igen o spela haha!
Har ni xbox 360 så rekomenderar jag det spelet.
Kom hem vid ca 18 igen o spelade resten av kvällen o en bit in på natten.

Älskar att man inte behöver göra värsta grejen för att så kul med Johan, ett tv-spel o vi har skoj i TIMMAR!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag har xbox 360 och jag älskar CSI-serierna men jag har inte kommit mig för att köpa detta spel.

2010-08-23 @ 07:31:37
URL: http://lejisi.se
Postat av: Malin

Sv Ylva: Tycker jag verkligen du ska göra om du dessutom gillar CSI :) Jag älskar CSI, spelen med! Man får lösa det själv och ibland är de riktigt klurigt med många som ljuger, backar upp varandra, flera mördare o sånt. Spännande spel :)

2010-08-23 @ 09:52:15
URL: http://vovvenlaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback