Kallt ute!

Hej i kylan!

Såå kallt det är nuförtiden!



Sitter ute just nu faktiskt. På trappan o kollar på när Johan lagar min lilla bil. Bakbromsarna är helt paj!
Det var inte längesen jag fick bytat frambromsarna för att dom också pajade.
Tråkig bil! Bara går sönder! Haft den typ ett år...och det är en 06:a!
Nästa gång det blir en bil så blir det inte en minibil.. även om den inte dricker någon bensin alls typ !



Annars idag har det inte hänt mkt. Största händelsen var väl när jag stack till djuraffären och köpte kattmat till Rasmus. Blev Iams Kitten. Mycket bättre än skit-friskis som han haft innan. I iams är de 30% protein och friskisen har bara 4% ! Skillnad!!
Inte konstigt han har käkat som en häst o skitit som en elefant!

Försökte mig på lite träning med Laika innan, men hon var inte så motiverad så jag la ner det projektet ganska snabbt. Inte lönt att tjata när hon inte lyssnar. Får träna när hon är sugen istället.
MYCKET roligare att busa med katten nu!

//Malin

Kommentarer
Postat av: Bella

Friskies är verkligen värdelöst. 4% protein är verkligen ingenting när det borde vara 100%. Toulouse får Mjau där det är 32% protein + mjau blötfoder som har 58% i torrsubstans.

2010-08-29 @ 23:06:12
URL: http://vanye.devote.se
Postat av: Malin

Nej 100% borde de kanske inte vara, men över 25% iaf.

2010-08-30 @ 09:31:54
URL: http://vovvenlaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback